Dilediğim İtalya tatili:)

Tarih 10 Ekim 2008.
Sabah kalktığımda o kadar heyecanlıydım ki... Beklenen tatil gelmişti... Herşeyim hazırdı. Valizim, el çantam.. Tatil evimden çıktıktan sonra benim için başlamış olucaktı=)

veeee evden çıktım.. İşte tatilimde böyle başladı=)

Saat 1 gibi Yusufla birlikte havaşa binip Sabiha Gökçen Havaalanına gittik. Havaalanına gelmemiz tam bir saat sürdü.. uçağımız 17:30 da kalkacaktı. Ancak 17:30 da kalkacağından pek umutlu da değildik. Myairla giden arkadaşlarımızdan ve ekşi sözlük sayesinde 3, 4 saat rötar olabileceğini duymuştuk.. Tahmin ettiğimiz gibi tam 3 buçuk saat rötar da oldu.. Bu da bizim şansımızdı.. Gülü seven dikenine katlanır derler. Bizimkide öyle birşeydi=)
Saat 21:00 gibi artık uçağın içindeydik. Milanoya gelmemiz tam iki saat sürdü. Milano Orio al Serio havaalanına inmiştik. İstanbulun Sabiha Gökçeni gibi bir havaalanıydı. Küçük ve Merkeze bir saat uzaklıkta... Tatile çıkmadan evvel havaalanından şehre nasıl gideceğimizi de araştırmıştık. Gerçekten de çok işimize yaradı. Bizim Havaşımız gibi olan iki tane otobüs şirketlerinin olduğunu öğrenmiştik.
(Bunlar Autostradale ve Terravision Bus.. Bu iki otobüste yarım saatte bir Havaalanından kalkıyordu. Fiyatları ise 8-9 euro arasında değişmekteydi.
Ancak bu iki otobüste son Merkeze gidiş saatleri 02:00dı. Anlatmak istediğim saat 02:00 den sonra gelseydik, taksi'ye binmemiz gerekecekti. Bu da hiç iyi olmayacaktı. Çünkü bizden önce giden arkadaşlarım rötar yüzünden saat 03:00de Milanoda olduklarını ve bu yüzdende taksiye binmek zorunda kaldıklarını söylemişlerdi. Taksileri tam 120 Euro tutmuş.. Yani bizim uçak biletimiz kadar... O yüzden geç saatlerde Myairla uçmak hiç avantajlı değil.)

Biz saat 11:30 da AutoStradaleye bindik.. Autostradalenin Sitesi de:http://www.autostradale.it/
Otobüs tam Milano Centrale Tren İstasyonunun orada bizi bıraktı. Kaldığımız otelde tren istasyonunda 100 metre ilerisindeydi. İstanbul'da bütün gideceğimiz yerlerin tren saatlerine http://www.trenitalia.com/ 'dan baktığımız için Venedik'e giden trenin saat 08:30da kalktığını biliyorduk.. Ona göre de ayarlandık.. 11 Ekim sabahı erkenden kalkıp trene bindik..